Uyduruk Prenses

''Aşk-ı Memnu'nun transferi''


Kendisini geçen sezon Yaprak Dökümü'nde cadoloz Ferhunde'nin pek havalı nişanlısı olarak izledik..
Bence cidden iyi rol yapıyordu o dizide.Ya da karizmatik tipine o rol yakışmıştı bilemiyorum artık:)
Vee bu sezon yine severek izlediğimiz Aşk-ı Memnu'da kendisini yine bir sevgili rolunde izleyecekmişiz..
Bilin bakalım kimin??Tabiki o şıkır şıkır kıyafetleriyle hepimizi mest eden Firdevs hanımın..
Yani Firdevs hanımın o gizli sevgilisi Ferhunde'nin eski nişanlısı olacakmış..
Peki bu adam Aslı'yla evlenmemiş miydi??Ayy galiba ben bu ara biraz fazla dizi izliyorum kafam karıştı diyip bu yeni transfere görüşlerinizi bekliyorum...
(hurriyet.com.tr)

2 yorum..:

Sıla Yılmaz dedi ki...

şimdi bu adam firdevsle bir yerde otursa arkadan aslı kalkıp gelecek ya da ferhunde geçecek gibi gelir bana

uyduruk prenses dedi ki...

:)evet yaa di mi ama çok kafamız karıştı bizim..