Uyduruk Prenses

''Biraz da sağlık''


Hepimiz biliriz ki sağlık kadar önemli birşey yok bu hayatta..
Çok para,evler,yatlar,katlar,kıyafetler hiç birşey önemli olmuyor sağlık bozulunca..
Başımın belası dediğim,çok öyle kötü bir hastalık olmasa da hayatımı baya bir zorlaştıran endometriozis adında kadınsal bir hastalığım olduğundan son günlerde bir takım testler yaptırmam gerekiyordu ve bugun son 2testimi de yaptırıp bitirdim..
Ufak tefek ağrılarım var ama yine de bittiği için mutluyum..
Bu hastalığın en önemli belirtisi adet dönemlerinin çook ağrılı geçmesi..
İhmal edilmemesi gereken,çocuk yapmayı düşünmeseniz bile ilerki zamanları olumsuz etkileyecek bir hastalık olduğundan eğer bu tarz şikayetleriniz fazlaysa kesinlikle doktora gitmenizi tavsiye ederim...
Daha ayrıntılı bilgiyi buradan edinebilirsiniz..
Mucks...

9 yorum..:

zeynepin sesi dedi ki...

geçmiş olsun canım..erçekten sağlık kadar önemlisi yok..ihmale gelmez böle şeyler..

uyduruk prenses dedi ki...

çooook sagol zeynep...biz de hiç ihmal etmedik,sizler de etmeyin diye yazmak istedim..

Nedret dedi ki...

Bloguma hoşgeliniz.Her zaman beklerim.Geçmiş olsun.İhmâl etmeyecek kadar bilinçli olduğunuzu gördüğüm için nasihatte bulunmuyorum.Yoksa bir başlasaydım yanmıştınız:)))Sevgiler.

Butikpartim dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Ben biraz ihmalkarım,etmemek lazım evet..

uyduruk prenses dedi ki...

neduk;hoşgeldiniz bloguma sevgiler:)
mosquito;çoook tesekkürler...

Style Tricks dedi ki...

Gecmis olsun canim benim

uyduruk prenses dedi ki...

sagol ullycim muck:)

yıldız dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun,Allah tekrarını yaşatmasın.Umarım tamemen kurtulmuşsunuzdur.

uyduruk prenses dedi ki...

çoook teşekkurler yıldız yüz yüze tanımadığım sizlerden bu sözleri duymak çok anlamlı,insanın arkadaşları bile bazen nasıl oldun diye bile sormuyor:)