Uyduruk Prenses

''Dünyayı kadınlar yönetseydi''




Süper resimler sizlerle...
Eğer ki bir gün dünyayı biz yönetseydik eminim ki herşey bu resimlerdeki gibi olurdu..
Ben özellikle şu arabanın torpido gözünden çıkan makyaj setine ve park etme özürlü olduğumdan o koskocaman park yerine bayıldım:)
Siz hangisini sevdiniz?
Bu arada bunları bana gönderen arkadaşım oralishe mucks...

8 yorum..:

yıldız dedi ki...

Harika resimlere arabadaki makyaj takımı süperr

Bir de Princess Petroll

AiShA dedi ki...

Ne kadar güzel resimler.Kadınlar egemen olsaydı dünyaya bence de tam böyle bişey olurdu:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de en çok araba park etme yerini sevdim, bunuın bi çaresini bulmalılar, ben becermiyorum:(

Adsız dedi ki...

Herşeyin pembe ve tonlarında olması hoş olurdu;)

PNR Design dedi ki...

hepsi süper de en imalısı da park yeri olayı galibaaaa:):)

Doorstepping dedi ki...

Çok iyiymiş. Arabada makyaj yapan bir insan olarak makyaj paletine bayıldım!

Duygu dedi ki...

işlevsellikten çok görselliğe önem vereceğimiz kesin..ama yinede eğlenceli bir yer olurdu diye düşünüyorum:)

Adsız dedi ki...

Hi,So wondefuls pictures anf peciall pink car:)!