Uyduruk Prenses

''Ekmeksiz burger yenir mi?''


İsveç'in Mc donalds gibi meşhur bir fast food zinciri var,adı Max.
Resimde gördüğünüz dün yediğim hamburger;Max'ın biraz değişik bir hamburgeri.Özelliği dış kısmında ekmeğinin olmaması.Marul yapraklarının içine domates,soğan,peynir ve hamburger köftesinin konulduğu bir yiyecek bu.
Kalori olarak normal hamburgerin yarısı değerinde.
Ben sevdim mi bilemedim biraz anlamsız geldi aslında.
'Madem içindeki herşeyi yiyorsun bari ekmekli normalini ye'diye düşündüm..
Ama kilolarına dikkat eden ve ekmek yemeyi tercih etmeyen insanlar için akıllıca düşünülmüş çözüm..
Ne dersiniz,siz tercih eder miydiniz??
(max.se)

4 yorum..:

modamakyajveben dedi ki...

aslında arada bir böyle yenebilir,neden olmasın...

Sıla Yılmaz dedi ki...

çiğköfteyi yiyorum ben öyle :P

istemem :) belkide hamburgere düşkün olduğum ve ekmeğinide sevdiğim için.. ??

uyduruk prenses dedi ki...

evet siu,cig köfte versiyonu burger olmuş hiç öyle düşünmemiştim:)

Gamze Koray dedi ki...

Bence marulun içine sadece çiğ köfte yakışıyor hamburgerin yakışmayacağını düşünüyorum. ::))))