Uyduruk Prenses

''Sevdiğim tasarımlar''


Bu tasarımları hem çok sevdim hem de çok yararlı buldum..
İlk resimde gördüğünüz kupaya bayıldım çünkü ben yanında ufak bisküit,cookie tarzı mamalarla çay içmeye bayılanlardanım.Belki kupanın tipi biraz daha kibar olabilirmiş ama yine de çok kullanışlı..
2.resimde gördüğünüz salıncak koltuk ise çok eğlenceli geldi.Salıncağı oldum olası çok sevdiğimden bu koltuğu da sevdim.Bebek sallayıp uyutmak için de kullanışlı olabilir:)
Son resimdeki kitaplık ağacı ise evimiz için tam aradığımız şey olduğundan hoşuma gitti.
Hem yer kaplamıyor hem de şirin bir tasarım..
Kısaca hepsi güzel,siz de sevdiniz mi??
(curbly.com)

4 yorum..:

Duygu dedi ki...

şu hamak tarzı salıncağa bayıldım.tam benlik:))

Zeynep'in Evi dedi ki...

çayı içerken benim içinde illa yanında biişiy olacak:)

uyduruk prenses dedi ki...

duygu;evet ya süper sallan sallan uyu
zeynep;o zaman bu kupa tam sana goreymiş,ama oyle börek falan yiyorsan olmaz tabii:)

Adsız dedi ki...

hepsi harikalar