Uyduruk Prenses

''Simitçi istiyorum''


New York'da simitçi dükkanı açılmış ve Amerikalılar bayıla bayıla yiyormuş..
Ben de simit,çay ve krem peynir üçlüsünü acayip sevdiğimden çok özendim bu duruma:)
Yaa bana ne Stockholm'e de açsınlar bir tane simitçi dükkanı,sabahları gidip şöyle taptaze sıcacık simidimizi yiyelim..
Bu arada daha yeni kahvaltıdan kalkmış olmama rağmen ağzımın simite sulanmasına inanamıyorum:)
Mucks..
(kadifeli.com)

4 yorum..:

Zeynep'in Evi dedi ki...

benim akrabalrım da yurtdışındalar ve simitleri bavula koyup ööle dönerler burdan..
canım yaa burda öyle bol ki..
ama bak yemek bloglarında simit yapımı var, belki evde kendin de yapabilirsin..

uyduruk prenses dedi ki...

aslında olabilir tabi zeynep ama kim uğraşcak onu yapmaya bi de o var:)

ArzuSonmez dedi ki...

postun henuz ekimde yayinlandigini gorunce sorayim dedim:) Ben bu simitcinin nerde oldugunu cok merak ettim, New York'da yasiyorum ama hic haberim olmadi ve hep hayalim oldu boyle birsey. Rica etsem biraz bilgi verir misin nerde oldugu hakkinda?

uyduruk prenses dedi ki...

hiç bir bilgim yok arzu,sadece açıldığını okudum gazetelerden onlar da tarif etmemişler,üzgünüm:)