Uyduruk Prenses

''Stockholm sokak modası''



Stockholm'de yaşıyorsanız sadece yarım saatin içinde bu tarz kıyafetler giymiş kişiler görebilirsiniz.
Siz nasıl bulursunuz bilmem ama ben seviyorum böyle orijinal tarzları..
Huzurlarınızda Stockholm sokak modası..
Görüşleriniz???

6 yorum..:

Nill Kiss dedi ki...

Stockholm insanı ilgincmiş ya suan oraya gidip bu insanların resmini cekmek istedim
son resimdeki sarışın insan nedir ya öyle, çantayı da tiki kızlar gibi tutmuşş ahaha:))

uyduruk prenses dedi ki...

gel bekleriz nillo,gerçekten baya resimlik tipler var burda çok eglenceli:)bu arada o inanılmaz bişeydi ben de ilk gordüğümde aa kokoş kızlar gibi demiştim..

Taranis dedi ki...

Ben o sarısını kız sandim :) Degil mi yoksa ? :))

uyduruk prenses dedi ki...

malesef taranis kız değil o arkadaş..biraz feminen sadece birazcık:)

eliBubbly dedi ki...

ben su cift renk taytli modayi pek tutmadim.. yaa aslinda bunlar biraz fazla teenage degil mi yahu..yani donemsel tarz bunlarin hepsi, buyuyunce gecer diye umuyorum :)

uyduruk prenses dedi ki...

elibubly;valla ben pek hevesi geçen kişiler göremiyorum etrafta:)Bunlar böyle orijinal insanlar deyip keyiflice seyrediyorum..