Uyduruk Prenses

''Süper kesme tahtası''

Ne zaman yemek yapsam mutfak tezgahımın yetersiz olmasından da kaynaklanan kocaman bir dağınıklık söz konusu oluyor.
Üst üste duran çöpler,kabuklar arasında çöp diye bir adet kabuk soyacağı ve bir adet rondonun kesme aparatını çöpe atmışlığım var:)
Bu yüzden de bu kesme tahtasını görür görmez resmen aşık oldum diyebilirim.
Ne kadar da pratik değil mi?
Kes,doğra hooop çöpleri de içine at,al sana derli toplu bir yemek tezgahı..

Siz de benim kadar sevdiyseniz bu tasarımın yer aldığı siteyi yakından izleyebilirsiniz.
Mucks..

3 yorum..:

Betül Özbir dedi ki...

helal olsun ya yapıyo bu yabancılar ya biz hep taklit ediyoz:)çok güzel çıksın burda hemen alırım.teşekkürler canım paylaşım için.

Syhn dedi ki...

ay buna bayıldım bayıldım! ne hoş bi fikir!!

uyduruk prenses dedi ki...

meraklıbeti,evet yine bir yabancı tasarımı..görürsem kesin ben de alıcam kaçırmam:)
syhn;haklısın bence de süper akıllıca düşünülmüş bir ürün..