Uyduruk Prenses

''Alışverişe çıkarken''


Instyle dergisinde okuyup sevdiğim alışveriş öncesi tavsiyelerini sizlerle paylaşıyorum..
Bu güzel fikirleri dikkate almamızda fayda var derim ben..
-Makyajsız asla alışverişe çıkmayın sonuçta tüm gün kendinize bakacaksınız,güzel olmalısınız ki kıyafetlerin yakışıp yakışmadığını anlayın.
-Kolay giyilip çıkarılan ürünleri seçin.Mesela elbise giymek işinizi çok kolaylaştırır.
-Ayakkabınızı rahat seçin.Çabuk yoran veya ayağınızdan zor çıkan bir bot giymeyin.
-Straplez bir gece elbisesi arıyorsanız,alışverişe çıkmadan içinize askısız düzgün bir sütyen giyin.
-Alışverişe kolunuza geniş,çok ağır olmayan ve sizi engellemeyen çantayla çıkın ki elleriniz rahat olsun.
-Hastaysanız veya geniş zamanınız yoksa alışverişi sonraya bırakın,sıkıştırmayın.
-Sizi engelleyen ve giydiklerinize doğru yorum yapamayan arkadaşlarla çıkmayın.Bazen tek başınıza olmak en iyisidir.
Mucks..
(tinypic.com)

6 yorum..:

arzu dedi ki...

doğru söze ne hacet :))

selam ve dua ile

arzu dedi ki...

doğru söze ne hacet :))

selam ve dua ile

zeynepin sesi dedi ki...

özellikle 1 e çok katılıorum..insan aynaya baktıında güzel bi şi görmek istio çünkü..

Sıla Yılmaz dedi ki...

beni engelleyen, gereksiz para harcamamı istemeyen bir arkadaşım var, doğrumu yapıyorum onunla çıkmakla :)

uyduruk prenses dedi ki...

teşekkürler arzu..
kesinlikle haklısın zeynep bazen makyaj bile kıyafetin duruşunu değiştiriyor..
siu,çok paran olmadığında o arkadaşınla çık bence ama bol olunca da boşver kendin takıl harca hepsini:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

ben de alışverişe mümkün olduğunca tek başıma çıkmayı severim. kimsenin konsantrasyonumu bozmasını istemem bu ciddi!! eylem sırasında. Birinci maddeye ise tamamen katılıyorum:)