Uyduruk Prenses

''Çorap üstüne body''


Vogue editörü ve dünyanın en iyi giyinen kadınları arasında yer alan 55 yaşındaki(bu yaşa inanamadım)Carine Rotfield adlı bayan bu yeni tarzıyla çok konuşuluyormuş.
Dantelli çorabın üstüne giydiği body ile oldukça değişik olmuş.
Modacılara göre kendisi Lady Gaga'nın alt resimdeki kıyafetinden esinlenip böyle giyinmiş.
Baya bi iddalı olmuş ne dersiniz?

(ntvmsnbc.com)

8 yorum..:

Adsız dedi ki...

Carine Rotfield'ın giyim tarzını genel olarak beğeniyorum ama bu kombini başarılı bulmadım, zaten yaş itibariyle de gitmemiş bence. Bir de kaş-göz yapısı, özellikle kaşları bana çok itici geliyor, ki kalın kaşı severim ve kalın kaşlı biriyim ama bu kadında olmuyor ııh ıhh :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

bu bodylere leotard deniyor. bence yakısana yakısıyor

Duygu dedi ki...

bence sadece üst olarak kullansaymış ve altına siyah kabarık tül bir etekle tamamlasaymış çok daha hoş olurmuş.bu haliyle yarım kalmış gibi görünüyor..

Sıla Yılmaz dedi ki...

bu akım yavaş yavaş geliyor gözlerinizi alıştırsanız iyi edersenizi :)
bende görülmeyeceği kesin ama! :)))

Shiney dedi ki...

Bendede gorulmeyecegi kesin ama isteyen uysun bu moda akimina ;))

Obelix dedi ki...

Yüzünde maskesi elinde kırbacı eksik. Çok açık SM çağrışımları var, bir giyim tarzı olmaktan çok bir eğilimi yansıtıyor bence.

Smyrnote Design dedi ki...

kabus gibi ben almıyım alana da mani olmıyım:)

Rumeysa dedi ki...

giyinmemiş kiii...
çıplak...