Uyduruk Prenses

''En cici eşyalarım #3''

Fark ettim ki ben bu sevdiğim cici eşyalarım serisinin yenisini yapmayalı çok olmuş.Sırada bekleyenler ise şimdi huzurlarınızda...
1.sırayı anahtarlık asacağım alıyor.Kendisi Ankara'dan alınıp taa buralara geldi,çok şirin çok seviyorum.

Bunlar ise bizim kumbaralarımız.
Anlaşılacağı üzere biri benim biri eşimin:)
Buralarda bozuk para,araba park etme yerlerinde makinelere atıp bilet almak için çok lazım oluyor o yüzden oldukça yararlı bizim için:)

Gördüğünüz lamba bizim mutfak lambamız.
Biricik eşim çok beğenmişti ilk o almak istedi,şimdi ben de çok seviyorum.

Bu cici kızlar ise american servislerimiz..
Şimdilerde biraz eskidiler ama yine de seviyorum..

İşte şimdilik bu kadar,diğer seride görüşürüz.Bu arada daha önce sizlerle paylaştıklarımı ise buradan ve buradan inceleyebilirsiniz.
Mucks..

6 yorum..:

gly dedi ki...

anahtarliga bayildim. hic gormedim bunun gibisini, ankaraya gidince bir daha bakicam.
oncekilerden cam kenari susune bir de gelin ve damat bebeklere bayildim.

ceydabural dedi ki...

çok güzel anahtarlık beğendim :)

uyduruk prenses dedi ki...

tesekkürleeer gly ve fotoğraf penceresinden mucks:)

cerenim.com dedi ki...

amerikan servisler nefismiş

BÜTÜ dedi ki...

anahtarlığı ankaradan nereden aldığınızı öğrenebilir miyim acaba çok beğendim de :)

uyduruk prenses dedi ki...

Butu;3yil önce bilkentte sinema önunde bi yasli amca sergi acmis o satiyordu,simdi var midir hic bilemiyorum.iyi sanslar;)