Uyduruk Prenses

''Facebook diye şarkı''


Ayyy inanamıyorum..
Facebook diye bir şarkı çıkmış..
Hayranları varsa kızarlar bana ama inanılmaz derecede kıro bulduğum İsmail YK adındaki şarkıcı yapmış bu şarkıyı.
Facebook hergün aradım durdum,bu kızı ordan buldum,aşık oldum falan gibi sözleri var..
Ayy çook kötü..Niye bu işkenceyi yapıyorlar bize anlamıyorum..
Neyseki burdayım da radyoda falan karşıma çıkmayacak:)
Mucks..

5 yorum..:

zeynepin sesi dedi ki...

ismail yk yaptıysa tamamdır!ay o adam,ne yapçaını şaşırıo ya,hiç sevmiorum,kro resmen..

Kaka Kuka dedi ki...

İsmail YK mı ? ilköğretim öğrencilerinin keyifle dinlediği oğlan degil mi o :)

éLLa Çiça dedi ki...

bi buna sarki yapmadiklari kalmisti zaten , peh.

pembe fiyonk dedi ki...

kıyamet alametlerinden biri yk olmalı.ajdarı bile kabullendimde bu adam sonun başlangıcı olmalı :)

uyduruk prenses dedi ki...

zeynep,sana aynen katılıyorum desem:)
kaka kuka;ama nasıl oluyosa baya da bir hayranı da var biliyo musun.
ella:evet çok şükür artık facebooka da yaptılar rahatladık:)
pembe fiyonk;ajdar en azından biraz komikti bu çook fena cidden:)