Uyduruk Prenses

''Kadın ve erkek tuvalette''

Bu resime bayıldım.
Aynı anda tuvalete giren bir kadın ve erkeğin tuvalet hallerini süper bir şekilde anlatmışlar.
Sanırım şimdi erkeklerin neden bu kadar çabuk tuvaletten çıktıklarını daha iyi anlıyoruz:)
Mucks..

(thisblogrules.com)

9 yorum..:

Obelix dedi ki...

Tabi tabi bütün kadınlar titiz, temiz, özenli ve dikkatliyken bütün erkekler anca işeyip çıkmayı bilir di mi:)Katılmıyorum, şiddetle protesto ediyorum, ayrımcılığa son diyorum:)

Doorstepping dedi ki...

Çok komik ya! Kağıt döşeme olayı herkesin işkencesi! Döşersin döşersin, küçük bir hava akımı ile hepsi yere düşer!!! Sinir harbi :D

bir demet feslegen dedi ki...

Süper :)

zeynepin sesi dedi ki...

ne güzelmiiiş :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

çok güldüm buna ya :))

ZET Fashion dedi ki...

Hahah çok iyi :)

KokoSh dedi ki...

bayıldım bunaa bukadar iyi anlatılırr:)

KokoSh dedi ki...

bayıldım bunaa bukadar iyi anlatılırr:)

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Ha ha süpermiş valla... Ne kadarda doğru anlatmışlar :)