Uyduruk Prenses

''Stockholm'deyim''


Aile ziyaretimi bitirdim ve işte tekrar evime,biricik eşimin yanına geri döndüm..
Güzel,cici,aileleyle geçirilen bir tatil geçirdim.
Annemin mamalarını yemeye ve evde hiç iş yapmamaya çok alışmıştım şimdi zor gelicek galiba:)
Buralarda malesef ki soğuk ve karanlık İsveç kış günleri yavaş yavaş yüzünü göstermeye başlamış..
Yani depresif günler kapımızda:)
Yarın ise baya bi yoğunlaştırılmış İsveçce kursuna başlıyorum,yeniden öğrenci oluyorum yani.
Ancak akşamları size vakit ayırabilirim ama yine de mümkün oldukça görüşürüz,hepinize mucks..

2 yorum..:

B dedi ki...

Valkommen till Sverige ! Havanın 3,5 gibi kararması artık beni depresyona sürüklüyor :) Jag pratar lite svenska också, ama daha fazla öğrenemeyeceğim heralde :)puss

uyduruk prenses dedi ki...

tack så mycket:)
också min svenska är inte så bra:)
aynı şekilde havalar erken kararmaya başladı diye ben de sinir oluyorum ama napalım alışıcaz mecbur:)