Uyduruk Prenses

''Tv'de dizi izlemek''


Televizyonda dizi izlemek ne hoş şeymiş,Ankara'ya gelince yeni fark ettim..
Malesef ki Kanal D İsveç'te çıkmıyor..
Bu yüzden de çok sevdiğim Aşk-ı Memnu'yu internetten izlemek zorunda kalıyorum..
Olsun en azından nette var,yoksa ne yapardım:)
Şimdi başlıyor diziciğim çok heyecanlı ve üstelik bu sefer bilgisayardan değil de koskoca tvden izliyeceğim,oleeey...
Yani size diyeceğim her kanalın çıktığı tv'lerinizin kıymetini bilin,onları sevin:)
Mucks...

3 yorum..:

Kaka Kuka dedi ki...

Tv'de dizi izlemek güzel mi kötü mü tartışılır .. Ben isveç'te yaşamayı yeğlerdim bu konuda .. Midem bulanıyor çünkü dizilerden .. Sabahın köründen diğer sabahın körüne kadar dizi mi yayınlar .. Bunun da bi siniri kotası bişeyi olmalı ..

Duygu dedi ki...

Ayy canım kıyamam yaa:) Valla ben kıymet bilmeyenlerdenim,hiç dizi izlemiyorum.. Desene bişi elinde olmayınca kıymetleniyor:)

uyduruk prenses dedi ki...

kakakuka;belki haklı olabilirsin bayıyorlar biraz ama 1-2 dizi de cidden güzel insanın aklı dağılıyo:)
duygu;ama aşkolsun aşk-ı memnuyu da mı izlemiyorsun:)