Uyduruk Prenses

''Dilek Hanif Paris'te''

Önemli modacılarımızdan Dilek Hanif,Paris Haute Couture haftasında son kreasyonlarını tanıtmış..
Pudra ve toprak tonlarının ağırlıkta olduğu modelleri ben gerçekten çok beğendim..
Sizce de çok kaliteli ve asil durmuyor mu bu kıyafetler??
(hurriyet.com.tr)

7 yorum..:

fazi dedi ki...

tuğce kazaz ın üzerinde ki elbiseye bayıldım

uyduruk prenses dedi ki...

fazi;bence de süper asil:)

ANTİGONE dedi ki...

Dilek Hanif farkı diyorum...

Unknown dedi ki...

inanılmaz güzel elbiseler... Ben çok gurur duydum, umarım yetenekli modacılarımızın yurtdışı çıkarmaları devam eder:)

Eva's Fashionland dedi ki...

çok güzelmiş elbiseler:)

nar dedi ki...

Dilek Hanif'i hep çok beğenmişimdir, yine süperrr!

fashionnar@blogspot.com

Obelix dedi ki...

Yav şaka maka en başarılı modacımız Dilek Hanif galiba, bu tasarımlar her bakımdan diğerlerini dörde beşe katlıyor yani