Uyduruk Prenses

''Kazak puantiyeleme projesi''





Sizlere daha önce bu postumda bahsettiğim kazak puantiyeleme işi kardeşim tarafından,sıradan düz renk bir kazağında denendi ve işte huzurlarınızda..
Kazağına uygun renkte bir keçeden bozuk para sayesinde yuvarlaklar çizip kesti ve kazağının omuz kısmına dikti..
Okulundaki arkadaşları kazağına bayılmış ve hazır zannetmişler..
Gerçekten çok basit ve şirin bir yöntem..
Bence siz de deneyin,pişman olmazsınız..
Mucks...

12 yorum..:

naki dedi ki...

çok şeker olmuş elerinize sağlık.denemkte yarar var :)
çantayada uygulaanabilr aslında :)

benden, bizden... dedi ki...

bayıldım!!!

Matissera dedi ki...

çok güzel olmuş kardeşinin ellerine sağlık, en güzeli kendin yaptığın oluyor zaten ;)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Çoook güzel olmuş ...deneyesim geldi..:)

Style Tricks dedi ki...

afferin ona! Süper olmuş! :)

Adsız dedi ki...

başarılı!

Hobihane dedi ki...

Süper fikir.Hemen denemek istiyorum bende..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

keçeden ve keçe içeren tüm DIYlerden uzak dursam da, buna bayıldım. yünle kombinlendiği için gerçekten de hazır gibi duruyor. ellerine sağlıkk:)

ZET Fashion dedi ki...

Ellerine sağlık harika olmuş :)

ANTİGONE dedi ki...

kesinlikle çok orjinal ve havalı olmuş! kardeşinin ellerine sağlık. ben de deneyeceğim mutlaka ;D

Stil Direktoru dedi ki...

sen yazmıştım bunu anımsadım canım inan seninkisi daha güzel olmuş şeker

Unknown dedi ki...

cok cok seker bayildim