Uyduruk Prenses

''Kedili elbisemle huzurlarınızdayım''


Çok sevgili arkadaşımız Jay'in doğumgünü partisi vardı dün akşam..
Parti için Ankara seyahatimde bir butikten aldığım,uzun eldivenleriyle birlikte satılan kedili elbisemi tercih ettim..
Gözüme kendi çapımda kedi gözümsü bir makyaj yapmaya çalıştım ve saçıma ise saç rengime uygun yapma saçtan yapılmış bantı kızılderili versiyonunda taktım:)
Bu tarz bant takmak İsveç'te baya yaygın ve bence de çok tarz görünüyor,tavsiye edilir..
Şimdilik benden bu kadar,mucks...

18 yorum..:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

tamamen muhteşem!

Doorstepping dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun!

Sevtap dedi ki...

çok tatlı olmuşsun saç bandını tuttum doğrusu denicem

GÜZİN dedi ki...

Çook şeker olmuss bende ankaradym ve geçenlerde bu elbsenn üzernde marlyn monroe baskılısını deneyp almadm cokta hosuma gtmişti aslnda suanda iice pişman oldum:) çok yakısmıs sana güzel günlerde giy.

ANTİGONE dedi ki...

çok hoş görünüyorsun, saçların da çok şeker olmuş ;))

fazi dedi ki...

istanbul da yok mudur ki yaww ?çok güzelmiş bende bende.... bu arada pabuçlarında çok güzelmiş :) maşallaaaahh diyorum :))

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Selamlar, blogunuzu tesadüfen gördüm, çok hoş, güncel samimi içeriğe sahip, sizi takibime aldım, İzmir den sevgiler.

mughetto dedi ki...

Çok beğendim çok şirin olmuş :)

anix dedi ki...

çok beğendim. kombin süper olmuş. satın aldığın mağazayı söyleyebilirsen sevinirim. takipteyim. :)

uyduruk prenses dedi ki...

seda,doorstepping,karabıdıkım,antigone,mughetto,fazi;cooook tesekkürler hepinize,mucks..
güzin,eveet o da güzeldi,bence al aklında kalmasın:)
gelincik;cook sagolun beğendiğinize sevindim blogumu,hoşgeldiniz:)
anix;ben karumda bi butikten aldım ama magaza ismini hatırlayamıyorum giriş katında sağ hizadaydı,mucks:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

çok beğendim ;)
saç bandının benzerini H&Mde görüp almamıştım. Bi dahaki sefere artık

deZZyGum dedi ki...

gerçekten çok beğendim(:

Eva's Fashionland dedi ki...

çok hoşsun canım saç bandını böyle bnde çok beğeniyorum sanada çok yakışmış kısa saçla dahada güzel olmuş sanki:) süper!

Stil Direktoru dedi ki...

Çok şeker olmuşsun canım arkadaşına da nice senelere

Kelime Yığıcısı dedi ki...

çok tatlı olmuşsun canım çok şık....çok yakışmış....;)

Ayshenur dedi ki...

aa ayakkabılar lovelydenmi yoksa cnm??

Adsız dedi ki...

ayakkabılarını nerden aldın?lütfen onlarıda ankaradan aldım hala ...da bulabilirsin de:*

uyduruk prenses dedi ki...

Charles&keith den almistim bulur musun bilmem ama oldu baya:(