Uyduruk Prenses

''Alexa Chung tarzını sevmeyen??''

Son zamanların giydiği kıyafetleriyle kendinden söz ettiren hoş bayanlarından Alexa Chung'un tarzını sizler nasıl buluyorsunuz merak ettim..
Tarzına genel anlamda bakınca oldukça iyi markaları abartısız,sade ve şık bir şekilde birleştirip,'heyy ben marka giyiyorum,bakın pek de havalıyım' ayaklarına yatmayan bu kızı cidden çok beğeniyorum..
Bazılarınıza sıkıcı geliyordur belki bu sade,soluk tarz ama özellikle de giydiği pastel renkler,klasik kesim elbise ve ayakkabıları kendi adıma çok hoş buluyorum..
Ne dersiniz sizce bu hatun iyi giyinenlerden mi yoksa fazla klasik ve sıkıcı,biraz canlı renkler ve desenlere de dolabında yer vermeli mi??
(knightcat.com)

3 yorum..:

Adsız dedi ki...

Alexa Chung, stil konusunda benim de favorilerimden. Aslında eğlenceli de bir tarzı var, onu sıkıcı bulanlara karşılık bunu söyleyebilirim. Renklere kapalı değil, yeniliği seviyor, herkesin baş listesindeki markalara körü körüne bağlı değil. Giysilere kesinlikle kendi yorumunu katıyor, Luella'yı seviyor :) Onun özensiz gibi görünen kimi zaman sevimli kimi zaman seksi tarzını beğeniyorum.

nar dedi ki...

Abartısız fakat kesinlikle özenli ve kişisel bir tarzı var. Ben fazla eğlenceli bir tarzı benimsemediğimden belki, çoğu zaman beğeniyorum. Kimi zaman klasik, kimi zaman casual, ne giyerse kendine göre yorumlayabiliyor, farkını hissettiriyor.

Adsız dedi ki...

ben de çok beğeniyorum tarzını, kesinlikle bu tarzdan şaşmamalı bence, dediğin gibi fazla klasik belki ama kesinlikle sıkıcı değil :))