Uyduruk Prenses

''Ewa iWalla defilesi''

Dün izleme mutluluğuna eriştiğim diğer bir defile ise Ewa iWalla isimli tasarımcının defilesi oldu..
Açıkcası ismini daha önce duymadığımdan gayet merak içerisinde gittim izlemeye..
Resimlerde de rahatça görebileceğiniz üzere etnik bir tarza sahip kendisi..
Kreasyonunda toprak tonlarına yer veren modacı genellikle şile bezi tarzında kat kat etekleri kullanmıştı..
Bu kıyafetleri sen giyer misin deseniz giymem ama böyle değişik bir tarzda defile izlemek de gerçekten hoştu..
Bu arada defilede mini Max Factor makyaj seti ve tasarımcıya ait çorapların hediye edilmesi süper oldu:)
Mucks..

4 yorum..:

Beetle dedi ki...

kiyafetlerin cogu gunluk hayatta tercih edilmiycek olsa da benim de hosuma gitti:) hediye kismi da cok hosmus:) onlarin da fotosunu isteriz :D

uyduruk prenses dedi ki...

betül;bence de giyilebilitesi yok ama şirinler:)

Doorstepping dedi ki...

Çok beğendim, biraz daha zayıf ve yeterince cesur olsaydım kesin giyerdim ;)

Obelix dedi ki...

Ben bayıldım, giysilerdeki paspallık ve toprak tonları yabani bir ortaçağ havası veriyor, severim ben böyle havaları:)