Uyduruk Prenses

''Stockholm Moda Haftası kıyafetlerim''

Dün Stockholm Moda Haftası'ndaki 3 defileye blogger olarak katılma şansına eriştim..
Hayatımda ilk defa böyle bir organizasyona özellikle de Stockholm'de katıldığım için gerçekten çook mutlu oldum..
Defilelerden resimleri ve izlenimlerimi sizlerle paylaşacağım ama önce ben bu defilelere giderken neler giymişim bi bakın bakalım..
Bu arada defileye bizim Türkiye'deki gibi abartıp kokoş kokoş giyinip gelen kızlar oldukça azdı..
Daha tarz ama daha basit ve sade kıyafetleri tercih etmiş,klasik İsveç tarzını yansıtan tipleri cidden takdir ettim..
Mucks..

11 yorum..:

sema dedi ki...

süper bayıldım hepsine ayrı ayrı şahane olmuşsun gerçekten
ilk kombindeki atkına ve ikincide ki kazağına ayrı bittim ama isveçtendir herhalde
bloğunuz çok güzel bu arada ben de mozaik pastayı çok severim hatta şu an dolabımda var kesip kesip yiyorum:)) siz de umarım bir an önce pötibörleri bulur yapar yersiniz
sevgiler

eb dedi ki...

Çok sade ve şık olmuşsun prenses,ayrıca bu örgülü saç modeli de sana çok yakışıyo ;)

Style Tricks dedi ki...

Supersin! Ozellikle ikinci fotodaki bluza bayildim ;) En kısa zamanda izlenimlerlerini bekliyoruz :)

Doorstepping dedi ki...

Tebrikler canım, bu arada senin fotolara bakınca bazen kendime bakıyormuşum gibi geliyor. Yüz hatları kapalıyken geriye kalanlar çok tanıdık :)?

nar dedi ki...

Saçlar ve kazak... Harika!

fashionnar@blogspot.com

mughetto dedi ki...

Çorabın çok güzelmiş :)Tüm kıyafetteki vurgu olmuş.
Ayrıca senden sonra bende örgü saçlardan aldım severek kullanıyorum.

Fashionlicious Girl dedi ki...

çok cizil olmşsunuz son resimdeki trikoya B-İ-T-T-İ-M!

uyduruk prenses dedi ki...

sema;.oook tesekkürler tüm iyi sözlerin için:)
eb;sagol canım ben de cok seviyorum:)
ully;sagol cicim bluzumu çok sevdiğim biri hediye etmişti:)
doorstepping;aaa ne güzel demek ki sen de güzelsin:)pek mütevaziyimdir:)
nar;çok sagol cnm:)
mughetto;aaa cok sevindim güle güle kullan:)
fashionliciousgirl;sagol canım:)

Obelix dedi ki...

Gayet güzel ama karlı Stockholm arkaplanlı fotolardan daha çok isteyoz:)

Bebek Yapım Bakım Onarım dedi ki...

Uyduruk prenses, blogunu çok beğendim! cicilerini daha da beğendim hatta ayakkabılarını daha daha da beğendim!

Beğenmeye devam edeceğim :)

Eren

uyduruk prenses dedi ki...

Eren çok teşekkurler,duygularimiz karsilikli ben de senin blogunu cok begeniyorum:)