Uyduruk Prenses

''Yaz resimlerimle avunmaca''

Stockholm bu sene bize gerçek yüzünü gösterdi,inanamazsınız burada resmen hergün kar yağıyor..
Tam azıcık erimeye başladı diye sevinirken öncekinin 3katı yağıp tüm açığı telafi ediyor..
Ben de tam bir yaz delisi,sıcak manyağı ve deniz kızı olarak yazın gelmesini hevesle bekliyorum kar yağarken..
Kendimi de geçen sene yaptığımız tatillerin resimleriyle avutup,az kaldı o günler yine gelicek diye kandırıyorum..
Hadi yaz gel artık da şöyle marul gibi kat kat giysileri atıp,incecik tiril tiril cicilerimizi tekrar giyebilelim..

5 yorum..:

sibel dedi ki...

hep o kalın giysilerden bıktık.yazı özledik.sevgiler

nar dedi ki...

Yaz gelecek; günler uzayacak, güneş hergün burada olacak, zevkle giyinilecek... Az kaldı ama:)

fashionnar@blogspot.com

uyduruk prenses dedi ki...

sibel;ayneeen,mucks:)
nar;inşallah:)

ceren dedi ki...

ilk resimdeki elbisene ba-yıl-dım.markası varmı? Çok yakışmış ama yaa :)

uyduruk prenses dedi ki...

ceren;mangodan almıştım o elbiseyi ben de çok severek giyiyorum sagol:)