Uyduruk Prenses

H&M'den esinlenmeler''

Biliyorum H&M Türkiye'de yok ama bahar için yeni görücüye çıkan cicilerden giyiminizde esinlenmek de yasak değil yaa:)
Bahar için tarzınızı oluştururken ne,nasıl ve neyle kombinlenmiş aklınızın bir köşesinde dursun diye sizlerle paylaşıyorum..
1,3 ve 5.kombinler benim favorim oldular..
Sizinkiler??

8 yorum..:

Lokum Hanim dedi ki...

Yapma Prenses ! H&M beni cagiriyo!! Ne guzeller, bu sezonu sahane ben her birini satin almak istedim.. Tabii olmadi =)

Leah dedi ki...

Son fotodaki şort-kapri arası lacivert şeyden bulabilirsem alasım var zira kısa şort giysen öküzcanlar bakıyolar, dizimden aşağıda kapri giysem garip geliyor bana. 2sinin arası çok hoş. Rahat rahat giyilebilecek bir şey. Oh mis!

Aslı dedi ki...

Elbiseler de çok güzel içim gitti ama kızın fiziği de öyle hoş ki ne giyse yakışırdı herhelde! Kıskandım yaw...

uyduruk prenses dedi ki...

zuzu;olsun sen de zaraya falan bak bu tarz ciciler için,her yerde benzer seyler bulunuyo:)
leah;o konuda cok haklısın sapık insan cok,adabında giyinmek lazım:)
aslı;di mi ama:))

Lokum dedi ki...

3 no.lu elbisenin lacivertini almıştım geçen ay bayıla bayıla, çorapsız ve kemerli giymek için can attım şimdi :)

Free Siyaset dedi ki...

5 numarayı sevdim en çok...

dumsooo dedi ki...

2 nolu konbin daha zarif,taşıyabilene:))

uyduruk prenses dedi ki...

lokum;aa ne güzel hava ısınınca giy hemen:)
pusat;hoş cidden:)
dumsoo;evet o da hoş..