Uyduruk Prenses

''H&M ev koleksiyonuna bahar gelmiş''

Bildiğiniz üzere kış başından beri H&M'in ev koleksiyonu mağazalarda yerini almaya başladı..
Ben aldığım ürünleri gayet severek kullanıyorum hatta Türkiye'ye giderken birkaç minik hediye bile almıştım buradan..
H&M Home'un yeni sezondaki cıvıl cıvıl,renk renk bahar koleksiyonlarını görünce ise resmen içim açıldı.
Bu sezon özellikle de fırfırlı,süslü püslü yastıklar favorim oldular..
H&M,Türkiye'de açıldığında ev koleksiyonu da olursa,sizlerin de bu uygun fiyatlı cici şeyleri seveceğinize eminim..
(hm.com)

4 yorum..:

ZET Fashion dedi ki...

Hiiiiii hepsini istedim harikalar!

KokoSh dedi ki...

ay ben bilmiyordumm müthiş bunlar

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

fiyonk yastığa bayıldımmmm ama bi tek isveç H&M'lerde mi var? birkaç farklı ülkede aradım ve bulamadım :/

uyduruk prenses dedi ki...

z fashion;bence de:)
kokosh;öğrenmiş oldun ne güzel:)
kristal küre;olabilir çünkü ben de hiç başka ülkede görmedim,belki açılıcaktır:)