Uyduruk Prenses

''Şaldan mont yapma zekası''

Aklımızın bir köşesinde bulunması gereken yaratıcı bir çalışma sizlerle..
Bildiğimiz sıradan bir polar şalı mont üzerine alıp,üstüne kemer bağlamaca...
Ne akıllı insanlar var,ne hoş olmuş,bayıldım:)
(hanneli.com)

4 yorum..:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben bunu geçen seneden beri ara ara yapıyorum, süper. bi de şey var, şalı atkı gibi, dolamadan sarkıt iki omzundan. üzerine de kemer. bak o da çok tatlı duruyor, 2 sene mi ne önce mart kate olsen'da görmüştüm:) yelek gibi duruyor!

uyduruk prenses dedi ki...

seda,o da güzel fikir cidden,süpersin sagol:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

somon rengi yün şalımla ben de bu şekilde 2 -3 kez kullandım...çok şık gerçekten..:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

rica ederim şeker, çok seviceksin. hele ince kemer-yüksek volümlü şal ikilisi süperetto oluyo. aa hatta dur haftasonu uzun bi aradan sora gene yapim:P hihi!