Uyduruk Prenses

''Sinem Kobal'ın süper kıyafeti''

3.Yeşilçam ödülleri gecesine katılan Sinem Kobal'ın elbisesine resmen aşık oldum..
Rengi,kesimi ve modeli ne kadar hoş ve asil duruyor,hayran kaldım..
Eğer birgün özel bir davete katılmam gerekirse kesinlikle böyle bir elbise giymeliyim,o yüzden blogumun bir köşesinde dursun belki ileride lazım olur:)
Bu arada aşağıdaki resimde güzel güzel poz veren kızcağızın yanında,sevgilisi Arda pek bir hoş(!) çıkmış,ne dersiniz:)
Mucks...
(gecce.org)

13 yorum..:

Adsız dedi ki...

evet hos bi elbiseymis ..ama benim dikkatimi dudaklari cekti slikonmu yaptirmis bi gariplik var :))

Aslı dedi ki...

Elbise güzel de hiç hoşlanmıyorum bu kızdan ve yapmacıklığından!

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben sinem kobali dadi'dan bri sever sempatik bulurum, elbisesini de cok begendim de ARDACİGİM canim hakikaten pek alik cikmis:))

fashionist dedi ki...

elbise gerçktn çok gzl bnde gelinliğimi bu tarz hayal ediyrm umarm bu kdr güzel olur:)

... dedi ki...

uyduruk olmayan prensesim
ben de bu elbiseye bayıldımm
özellikle rengine, çok severim pudra pembe :)

Taranis dedi ki...

Bende bu kızı bir türlü sevemedim çok yapmacık geliyor ama Allah yukarıda güzel kız :) Elbisesin rengini ve duruşunu bende çok hoş bulduğumu söyleyebilirim ama Arda'nın takımı hiç hoşuma gitmedi ne öyle yelek ceket takım Sinem'in yanında daha tarz durmalıydı bence biraz komik görünüyor :)

Fashionlicious Girl dedi ki...

çok hoş olmuş hafif blake lively'e benzettim ama süper!

Bu da Benim Güncem dedi ki...

waw güselmiş cidden:) ama ben de çok yapmack buluorum bu arada doutzen kroes 'a benzemiş bnce:P

uyduruk prenses dedi ki...

enk;bilmem ben fark etmedim,oyle mi dersin?
aslı;bence şirin bi tip ama olabilir tabii.
styleboom;evet ya di mi pek alık çıkmış:)
fashionist;gelinliğe de coook yakışır bu model cidden:)
victora;bendeeeee..
taranıs;ardanın takımı bence de cook fena olmuş..
fashionliciousgirl;ben pek benzetemedim ama cok hoş:))
sochic;olabilir tabi:)

Unknown dedi ki...

fena değilmiş elbisesi.. ayrıca evet arda hakikaten süper çıkmış sinemin elbisesini bile sollamış ((:

Rh+ dedi ki...

düğün için hazırlık yapıyor sanırım bu elbise ile,elbise 10 numara bence;)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

böyle bir hödüğün yanında olmamalıydı. sibel bu hödüğün yanında harcanıyor.

Unknown dedi ki...

ay son resim cok komik =D sineme bak yanindakine bak diyorum sadece =D aslinda arda iyi bi insana benziyo ama sinemin yanina yakistiramiyorum ben nedense..