Uyduruk Prenses

''Acı severler bunu da yer misiniz??''

Evet,evet yanlış görmüyorsunuz,resimdeki jalapeno biberinden yapılmış bir dondurma..
Bilenler bilir jalapeno inanılmaz acı bir biber çeşidi..
Ve şimdi bu biberlerden dondurma yapmışlar..
Sizler acı yemekten hoşlanır mısınız bilmem ama ben zaten pek sevmem,bunu da hayatta yiyemem gibi geldi:))
(countrystore.tabasco.com)

3 yorum..:

Unknown dedi ki...

merhaba, blogunuzu pazar günü aksami sex and the city filmini izledikten sonra bi hevesle bilgisayari acip kiyafet odalari resimlerine bakip hernekadar kiyafet odam olmasada dolabimi düzenleme yollari ararken buldum. tam bi resme bakiyodum ki hemen sizin blogunuz acildi ve dikkatimi cekti, okadar hosuma gittiki, bi cok postunuza baktim ve gec oldu diye fazla bakamadan yattim. tabi o gece hep dusundum ertesi gunu kalkip tekrar sayfaniza uzun uzun bakdim... ve bu sabahta kendime bir hesap acip blogunuzu izlemeye aldim :) sizi cok fazla tanimadigimdan okadar cok sormak istedigim soru ve merak ettigim konu war ki ... bu sorularimin meraklarimin nedeni gercekten mükemmel olmaniz ;) blogunuz gercekten cok hosuma gitti, bundan sonra yakin takipcilerinizden olmaya adayim ;)

uyduruk prenses dedi ki...

nurozcan;çooook teşekkürleeer ne kadar güzel bir yorum yazmışsın,şımaracağım galiba:))

mihrace dedi ki...

ooo afiyetle yerim ben onu. acı ile tatlı biraraya gelince muazzam bi lezzet çıkıyo ortaya. damak zevki meselesi tabi:D