Uyduruk Prenses

''Öpüyüm de geçsin yara bantları''

Eskiden annelerimiz demez miydi 'öpüyüm de geçsin' diye:)
İşte bana bu lafı hatırlatan çoook şirin dudak yara bantları huzurlarınızda..
Bu cici şeyler ayakkabı vurmasıyla oluşan yaralara da pek yakışmış ne dersiniz??
(kenzas.se)

8 yorum..:

Unknown dedi ki...

ama bunlar harika ya.. ((:

İğne İle İplik dedi ki...

Süpermiş bunlar, bayıldım:)

cecilia dedi ki...

ama bunlar için yaralanılır bile :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

super seker bir gorunus...

madammoda dedi ki...

Anneeem bayildim bayildim... Ben bunlari dovme niyetine bile takarim valla ;))

Rh+ dedi ki...

çok güzelmiş, tam da benim babetlerimin topuğumu vurmuş olduğu bir zamanda...olsa da alsak

FashioNordic dedi ki...

Hahaha, 10 sene once kiyafetimin rengine uygun yara bandi ariyorum diye kocacim benimle cok dalga geciyordu, bak ne kadar sirin seyler cikmis. Hemen askima gostermem lazim:))

cerenim.com dedi ki...

süpermişşşş bayıldımmmmm