Uyduruk Prenses

''Dünya kupası başlamasın diyenler''

Malesef bu hafta FIFA Dünya Kupası başlıyor,çooook sıkıcı...
Tam bir futbol canavarı ve maç izleme konusunda süper olan biricik eşimin her gün maç izleyecek olması çok fena..
Nedense maç sesinin bünyemde sinir veya uyku yapan bir etkisi var..
Yoksa sadece ben mi böyleyim??

5 yorum..:

renklendirhayati dedi ki...

Emin ol bir tek sen öyle değilsin şahsen bende ay şekilde dayanamıyorum maç sesine, benim eşim Koyu Fenerbahçeli, fenerbahçenin maçları neysede diğer bütün maçları izlemesi beni öldürüyor

Pasta Cadısı dedi ki...

Yalnız değilsin! Seni sonuna kadar destekliyorum prensescim!

Adsız dedi ki...

ayy sorma benim de sevgilim aynı tayfadan içim bayılıyoooo:)milli maç olsa en önde,heyecanla izlerim ama alakasız iki ülkenin maçını izleyip napcan ey sevgilim!

Alpler in kızı Heidi dedi ki...

yanlız değilsin evet. ben de elimden gelse ntvspor'u kapattırıcam!

uyduruk prenses dedi ki...

teşekkürler kızlar yalnız olmadığıma saevindim:))