Uyduruk Prenses

''Hermes Birkin alamayanlar üzülmeyin''

Hermes Birkin çantaların popülerliği ve renklerinin güzelliği bir gerçek..
Ama asıl acı gerçek dudak uçuklatan fiyatı:(
İşte Hermes çanta tutkunları için düşünülmüş espirili ekolojik alışveriş çantaları bu ihtiyacı şirin bir şekilde karşılayabilir..
Bence bu tarz şirin birşey takmak gidip de sahtesini almaktan çok daha hoş..Kullananlar kızmasın ama iyi markaların sahte çantalarını kullanmak bana çok anlamsız geliyor.Herkes tarafından sahte olduğu anlaşılan bir çanta yerine,daha uygun fiyatlı sıradan çantalar kullanmak en güzeli,tabii siz gerçeklerini alabiliyorsanız o ayrı:)
(bagsnob.com)

7 yorum..:

Cerenicus dedi ki...

Çok güzel fikirmiş, nerelerde satılıyor acaba??

uyduruk prenses dedi ki...

cerenicus;taywanda bir butikte satılıyormuş ama adres vermemişler malesef..

Did Dans La Mode dedi ki...

Yaa çok tatlılar bayıldım bence orjinalindan daha sportif ve güzel bile olmuş :)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

ben de katılıyorum yani sahte çanta almaktansa kendi alabilceğim çantaları alırım pahalı çanta almak istiyosam da bikaç yıl (hatta 10 yıl :D) para biriktirip öyle alırım :D

ANTİGONE dedi ki...

bayıldım ben bunlara!!

pınar dedi ki...

hepsine katılıyorum bende konuya paralelçanta kiralama sitesinin adresini verdim faydalı olursa :)

http://pinarcatutku.blogspot.com/2010/06/canta-kiralama.html

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cok güzel görünüyorlar ya