Uyduruk Prenses

''H&M 'By Night' koleksiyonu''

Pek sevgili İsveç'imizin gururu H&M,Eylül ayında mağazalarında yer alacak ''By Night'' koleksiyonundan bazı ipucu kıyafetleriyle görücüye çıktı..
Özellikle romantik detaylı ilk elbise kalbimi taa derinlerden etkiledi,dört gözle bekliyorum:)
(nitrolicious.com)

6 yorum..:

uğurböceği dedi ki...

2.elbise güzelmiş.

Fatima dedi ki...

lovely items!

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

yeşil elbise benim olmalı
:)

Ayshenur dedi ki...

yeşil ve kremw byıldım!

Beril Öke Gülen dedi ki...

korseli dantel elbise; benim de favorim oldu,
bu arada seni çantamın içindekiler miminden mimledim, o ne demekse :)
bu furyaya ben de katılmış oldum :p
umarım daha önce yapmamışsındır, yaptıysan haberim yok :)

uyduruk prenses dedi ki...

beril;cook tesekkürler ama ben daha önce yapmıştım,yine de sagol mucks:)