Uyduruk Prenses

''Kırmızı deri taytlar mı geliyor?''

Geçen kış tam da siyah,deri görünümlü taytlara alışmaya başlamıştık ki bu sene de kırmızı olanları etrafta boy göstermeye başladılar..
Bana fazla hatta baya bir fazla iddalı gelse de,ne derseniz sizce kışın kırmızı deri taytıyla salınan hatunlar görme olasılığımız var mı??
(trendandthecity.it)

8 yorum..:

Sanemiko dedi ki...

ben çok beğendimmm zayıfliiiiiiimmm hele hemen bir tane alıp salınmazsam allah canımı alsın:))

hemera-nyks dedi ki...

cıx çok çirkin.. üstüne para verseler giymem.. ne o öyle üstüne kaynar su dökülmüşte derin kalkmış gibi ıyk

hardy

Rh+ dedi ki...

geçen kış siyah deri taytımı severek giydim,kadınlara yakıştırıyorum,kurtarıcı gibi bişi bence..kırmızı deri taytada sıcak bakıyorum özellikle leopar ve kırmızı rengi çok yakıştırıyorum,harika durmuş.

kumsepeti dedi ki...

bencede kötü,aslında 2.resimdeki kombin hoş olmuş ama kurtarmaz herkese yakışmaz bu.

Beril Öke Gülen dedi ki...

evet geliyor :)

bence de herkese yakışmaz, son yorumla hemfikirim :)

yakışana da tam yakışmış, fotograflarda gördüğümüz gibi :)

İlayda dedi ki...

Çok hoş durmuşlar,özellikle 2.kombin çok hoşuma gitti...
Herkese yakışmaz,yakışana da tam yakışır bence biraz iddialı olsalar da sevdim ben bu kırmızı taytları:)

Unknown dedi ki...

bence güzel ama cirtalk bi kirmizi olmamali yoksa cok basit görünebilir bence...

Adsız dedi ki...

ikinci kombin harika. siyah ve deri taytı cok begeniyorum..kırmızı tonu önemli tabiki. illk fırsata edincem ikisinden de..