Uyduruk Prenses

''Aldo botlar çıksa da alsak''

Dolgu topuklu peep toe botlar ilk zamanlarda 'acaba biraz kaba mı' izlenimi uyandırsa da sonradan rahatlıklarını keşfedince hayatıma giriverdiler..
Özellikle de Stockholm'de yaşıyorsanız,Türkiye'deki gibi 'arabam altımda,mekanın önüne park eder topuklarımla salınırım' imkanı olmadığından bu tarz ayakkabılar burda acayip kullanışlı oluyor..
Son günlerde dolgu topuk botlara daha bir ilgi göstermişken Aldo 2011 bahar sezonunda bu gördüğünüz çok şık wedge'ler dikkatimi çekti..
Nasıl sizlerin de gözüne hitap etti mi?
(nitrolicious.com)

2 yorum..:

tosbagalar dedi ki...

Çok güzeller ama dolgu da olsa bu topuklar bana biraz fazla

Beetle dedi ki...

ben begendim ama topuk kismi modelle birlesik olanlari cok sevmiyorum, topuk kismi ayri olanlari baya begendim, degisikler guzel