Uyduruk Prenses

''Saç çanta olur mu?''

Küçükken sıkıldığımda barbie bebeklerimin saçlarını inanılmaz kısa bir şekilde kesip sonra da yaptığıma pişman olup,üzülürdüm:)
Resimlerde gördüğünüz saçtan yapılmış çantaları görünce niyese birden aklıma geldi..
Belki yaratıcı bir çalışma ama bunları kim takar ki?
(nextnewfashion.net)

6 yorum..:

Seda Ustaoğlu İstanbullu dedi ki...

evet yaaa..iğrenç insanların aklına neler geliyo..

Unknown dedi ki...

Ben takmam heralde :) Farklılık olsun die düşünülmüş ama şık değil bence :)

Judy Abbott dedi ki...

kafa derisi yüzmüş kızılderili gibi, ben takamam :))))

rümeysa dedi ki...

çok kötü hiç beğenmedim cani gibi geldi..

Sumru dedi ki...

Selam uyduruk prenses...umarım iyisindir?

Bebeklerin saçlarını kesip sonra üzülürdüm ..yazdığında kendi küçüklüğüm aklıma geldi :)) bende tam senin dediğin gibi güzelim saçları mahvedenlerdim ve hatta annemin saç boyasıyla en sevdiğim bebeğimin saçlarını boyama girişimim noylon saçların kopmasıyla -kel kalmasıyla-sonuçlanmıştı (o yaşta kimyasal tepkimelerden haberim yoktu tabi ::)) sonrasında ilk bebek peruğunu keşfedenlerim sanırım :D

güzel yazılarını hep okumak dileğiyle,

Sumru

cerenim.com dedi ki...

hahaha benim kocam nefret ediyor takma saçtan düşünemiyorum bunu takıp yanında dolaşsam kesin yemek yiyemez yanındayken hatta kusar! ciddiyim. o kadar nefret ediyor. yoksa ben bu saçlarıma çoktan postij takmıştım ;)))