Uyduruk Prenses

''Yeni moda kemer bağlama''

Bir süredir yabancı bloglarda yeni bir kemer bağlama modeli dikkatimi çekiyordu..
Kemeri deliğinden geçirip aşağıya doğru bağlayan bloggerların bu yeni buluşunu ben pek bir sevdim ve günlük hayatımda kullanmaya başladım bile..
Siz de sevdiniz mi?
(blueisinfashionthisyear.com)

7 yorum..:

öznur-ata dedi ki...

merhabalar..ben de görmüştüm..ve kullanıyorum...sevgiler

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

ben de uzun zamandır kullanmaya başladım, çok hoşuma gidiyo...

Gizzy dedi ki...

ben eskiden beri yapardım bööle şimdi daha sık yapıcam demekki:):):)

Aslı dedi ki...

Normal bağlamadan daha çok beğeniyorum ben.

psykhe dedi ki...

Ben iki yıldır böyle bağlıyorum:) Yabancı bloglar da da böyle olduğunu görmek hoşuma gitti

çakıl çakmaktaş dedi ki...

bi değişik duruyo :) annem görmesin:)

Unknown dedi ki...

Sitenizde ki kareler ve yazılar çok detaylı