Uyduruk Prenses

''Bayıldım bu elbiseye''

Yukarıdaki elbisenin renginin asilliğine ve modelinin duruşuna hayran olmamak mümkün mü?
Ayrıca Vera Wang'in yeni parfümünün yüzü seçilen Leighton Meester'a da süper yakışmış..
Birgün ben de bir yerde bu tarz bir elbise kesinlikle ve kesinlikle giymek istiyorum..
(justjared.buzznet.com)

7 yorum..:

mergiz dedi ki...

mezuniyet için aklımda olsun şimdiden, ben de bayıldım!!!

renklendirhayati dedi ki...

gerçekten rengi ve asilliği çok hoş benim gelinliğime de çok benziyor :))

Adsız dedi ki...

resmi kaydettim,işte ben bundan istiyorum diye söylenirim artık hep:D

Nurjan'LA moda dedi ki...

yaaa çok ama çok güzell:)

cerenim.com dedi ki...

ayyy 1o kilo versemde diktirip giysem oyyyyy

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok şık bir elbise. renk de dikkat çekici. davetlerde daha çok tercih edilen kırmızı ve siyahın tahtını zorlar mı bilmem ama dikkat çekeceği kesin..

Aphraell dedi ki...

ben de hastasıyım hem Meester'in hem de bu elbisenin :)