Uyduruk Prenses

''Akupunkturla tedavi''

Malesef ki uyduruk prensesiniz bir migren hastası..
Hayatımda benim için baya sıkıntı oluşturan şeylerin başında aniden tutan çok güçlü baş ağrılarım geliyor diyebilirim:(
Aç kalmamalı,az yada çok uyumamalı veya canımı sıkmamalıyım ki migren ataklarım azalsın..
Son zamanlarda akupunkturla migren tedavisi olup ağrılarından bir süreliğine kurtulan kişileri duymaya başladım ama yine de emin olamıyorum..
Aranızda migren için akupunkturu duyan,yaptıran veya öneren varsa içten yardımlarınızı bekliyorum,mucks..

8 yorum..:

Adsız dedi ki...

yok canım malesef hiç duymadım ama sana geçmiş olsun yani umarım en kısa zamanda bu problemin tamamen çözülür zira bazen benimde tutar baş ağrım ama migren değil normal baş ağrısı

Taranis dedi ki...

Prenses cok cok gecmis olsun, umarım cok yakında bu sıkıntıdan kurtulursun. Benimde cevremde hic deneyen olmadı ama bence Turkiye'deyken bu tedaviyi arastirmakta fayda var derim, cok gecmis olsun tekrar canım...

Adsız dedi ki...

bende lazerle tedavi edilebildiğini duydum ,yakın olmasada uzaktan tanıdıgım birinin yaptırdığını ve iyi geldiğini duydum..umarım bir çağre bulursun illet birsey çünkü..

Nllla dedi ki...

Akupunktur hakkinda hic fikrim yok ama bende cok merak ediyorum. Bendeki migren ensemede vuruyor bu yuzden ben arada "Naprapat"a gidiyorum, cok iyi geliyor, muthis rahatliyorum.
Her zaman migren sprayimi yanimda tasiyorum ne olur ne olmaz, bazen aylarca hic attaklarim olmuyor kimi zaman bir ay icinde defalarca olabiliyor. Sprayi gercekten tavsiye ederim cunku mide bulantisi oldugu icin hap alamiyorum vede cok pratik her yerde her an alabilirsin su gerekmiyor. Elimden geldigi kadar duzenli yemek saatine dikkat ediyorum. Bazi kokulardan (zambak, bazi agir parfymler)ve sentetik kavun muz gibi tadlardan ve kirmizi saraptan uzak duruyorum. Cogu kez sert kahve migrenin hafifletiyor. Attak gectiginde kendime yeni dogmus gibi his ediyorum, hafiflenmek anlaminda demek istedim. Ders vermek gibi bir maksadin yok, sadece paylasmak istedim.
Kendine iyi bak!
Nilla
http://monarshim.blogspot.com/

Shiney dedi ki...

Prensescim cok ama cok gecmis olsun.
Bendede migren var ve en olmadik zamanlarda tutuyor :(((
Benim akupunktur hakkinda cok bir bilgim yok ama acikcasi bende cesaret edemiyorum :(((

ayse dedi ki...

ühü bende de var. :(((((( hemen hemen ayın yarısını bile baş ağrısı ile geçirdiğim oluyor. Şu anda topamax içiyorum ama daha yeni basladim. işe yaraması için biraz süre geçmesi gerekiyor. Ametistin işe yaradığını duydum ben de. Ama nasil olcak bilmiorum. Halam zayıflama için gittigi akupunkturun yan etkisi olarak migrenini geçirdiğini söylüyor ama kendi de buna sasirmis durumda. Ki bende zayiflama icin gitmistim bir iki ay bende oyle bi etki gostermedi. Yalniz bir sene kadar yogaya gitmistim o sene basim cok cok az agriordu tekrar gitsem super olacak biliorum.Yoga ise yariyor. Tavsiye ederim doktoruma soylemistim stresini azaltabildigin seni rahatlatabilen herseyi yapabilirsin ister yoga ister meditasyon bunlar mutlaka ise yarar normal demisti.

Adsız dedi ki...

merhaba ben de uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum ama ilk defa bir yorumda bulunacağım.
ben 13 yasımdan beri yani 10senedir bu hastalıkla uğrasıyorum.yaklasık 1 senedir agrılarım ve ataklarım çok çok azaldı.yıllardır bana verilen antidepresanları kullanmayı reddetmiştim ama en son o kadar çaresiz duruma geldim ki tamam dedim içecem,denicem.3-4 ay kesintisiz antidepresan kullandım ve bıraktığımdan beri ciddi bir atak hiç geçirmedim.herkese belki başka şekilde etki eder,(bir migren hastasını en iyi bir migren hastası anlar bunu çok iyi biliyorum) sizi de yanlış yönlendirmek istemem ama doktorunuza bir danışın bu konuyu bence.
sevgilerimle,geçmiş olsun..
hümeyra

Adsız dedi ki...

gayebugrul@hotmail.com bu adresim.Ulaşırsan migren konusunda tecrübelerimi ve nasıl tedavi olduğumu paylaşabirlim.

Görüşmek üzere