Uyduruk Prenses

''H&M home'dan cicilikler''

Sanırım henüz Türkiye'ye H&M'in ev koleksiyonu gelmedi ama gelmediyse de eminim en kısa sürede gelecektir..
H&M'e olan sevgim aynen ev koleksiyonu için de geçerli olduğundan sizler için bu sezonki beğendiğim parçaları paylaşıyorum,bakalım hangilerini beğeneceksiniz?
Ben açıkcası Stockholm'e gider gitmez 2.resimdeki şirin runnerı ve son resimdeki tüylü peçetelikleri edinme fikrindeyim:)

5 yorum..:

bebek kedi kız dedi ki...

Ben kalpli nevresim takımına bayıldım.duy sesimizi H&M Türkiye'ye ev tekstilini de getiirrr...

adaşehir dedi ki...

taşlı peçetelikler de çok şıkmış:)

Shiney dedi ki...

Ben sanirim hepsine bayildim insallah evide en kisa zamanda gelir Turkiye'ye :(

ZET Fashion dedi ki...

Yaa burası New Yorkta varmı acaba :( baktım biraz ama bulamadım çok üzüldüm :(

ASLI - BB dedi ki...

fiyonklu yastıklar süper! :)