Uyduruk Prenses

''Jozefin koltukları beğeniyor musunuz?''

Kardeşimin ev koltuklarını seçmek için bugün baya bir gezdik..
Sonucunda oturma odasının bir köşesine görsellerde gördüğünüz Jozefin koltuklardan seçmeye karar verdik..
Kokoş bir havası olan,Kleopatra koltuk da denilen bu tarz koltuklara ben bayıldığimdan yeni ev döşeyenlere veya eşyalarını yenilemek arzusunda olanlara fikir olsun diye paylaşıyorum..
Mucks..

6 yorum..:

mrtha dedi ki...

2.koltugu cok beğendim, bu koltuklar odanın havasını değiştiriyor gerçekten :)

tubitos dedi ki...

ben çok beğeniyorum hatta daha bugün Kervan'da gördüm ve bayıldım, ev döşüyor olsam kesin alırdım

S&A dedi ki...

beğenmiyoruz bayılıyoruz :)ama yatak odasına daha çok yakışıyo sanki..

Adsız dedi ki...

bu koltukları görünce aklıma Aşk-ı Memnu geliyor :))

Sinyor Serüvenci dedi ki...

Bir iç mimar olarak bu tarz uygulamaların yatak odasında kullanılmasından yanayım. Salonda daha çok Baroc tarzı berjer ya da ikili veya üçlü koltuklarla nüans farklılığı yaratılması gerekir ama beğenerek almışsanız tartışmaya gerek yok. Nereleri gezdiniz? Modoko ya gelirseniz bende yardımcı olurum size.

GÜZİN dedi ki...

ben bayılıyorum bu koltuklara giyinme odama mor olandan istiyorum cok değişik bir hava katıyor yatak odasında yeri olana yatak odasındada cok şık duruyor:)