Uyduruk Prenses

''Siyah yerine kahve saçları tercih etsek mi?''

Son günlerde fark ettim ki esmerlere simsiyah saç rengi yerine daha yumuşak kahve rengini çok yakıştırıyorum..
Zaten kara kaşlı,kara gözlü insanların saçlarını da kömür karasına boyatmaları içimi karartıyor,açıkcası hoşlanmıyorum..
Kahvemsi tonların tenlerini daha bir açtığı hatta çok daha modern bir hava kattığı görsellerdeki ünlülerin saçlarında da görülmekte..
Eğer esmerseniz ve kendinizde minik hoş bir değişiklik yapmak isterseniz aklınızda bulunsun,bir deneyin derim,mucks..

11 yorum..:

cerenim.com dedi ki...

kesinlikle katiliyorum...ten simsiyah saç çok sert yapıyor yüzü. Ben yeni yeni insanin kendi doğal saç renginin daha güzel olduğu.nu düsünmeye basladim. Düsün ben. :) bu arada gercekten seni çok özledim. az kaldi ...birlikte T.centralen, Östermalm yapmamiza :))) hep kulaklarini çinlatiorum

memolininannesi dedi ki...

bende hep sıyah tercıh edıyordum...
ama hakıkaten tespıtınde haklısın....
cok daha yumusak bır renk guzel olabılır....

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Kesinlikle haklısın.Ayrıca siyah saç kişide sert bir ifade yaratıyor.

Adsız dedi ki...

resimlerdede hangisi daha güzel belli,simsiyah evet sert ve soğuk bir görüntü,sütlü kahveler nekadar güzel olmuş öyle.

Zehirli Sarmaşık dedi ki...

siyah saç bence her zaman kişiye sert bi hava vermiştir, bakışlara özellikle.ama kahverengi hem daha modern hemde daha naif bir görüntü çiziyor ;)

Adsız dedi ki...

harika tespit !! fahriye evcen'in bu haline bayıldımm :) bergüzar korel'de çok daha güzel olmuş..

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum, siyah saç sert bir ifade veriyor, hatta bu resimleri görünce sacımı biraz daha açmaya karar verdim :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

SunShine* dedi ki...

Cok dogru :-)) Evet Bergüzar Korel'e cok yakismis ama Fahriye Evcen'e hic yakistirmadim.

Gizzy dedi ki...

bende katılıyorum siyah saç insana daha sert bir görünüm verip olduğundan büyük gösteriyor kahve tonları ise daha sıcak ve daha çok yakışıyor...örneklerden de belli zaten:)

Zeynepinnotdefteri dedi ki...

Bende siyah saç tercih ederdimm taa eskiden son 3 senedir saçlarıma hiç dokunmadım kendi rengine geldi ve 5 ay önce falan saçlarım rengini 1 kaç ton karışık ara ara açtık çok güzel oldu tavsiye ederim ..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

bencee siyah herzaman çok daha asil vee hoşş:)