Uyduruk Prenses

"Kullandığım ürünler"

Bloglarda yer alan güzellik sırları bölümlerini okumayı pek seviyorum..
Ee madem seviyorum ben niye kendi kullandıklarımı sizlerle paylaşmıyorum dedim..
Ve işte benim kullandığım ürünler sizlerle..
Yıllardır kullanıp da vazgeçemediğim Vichy Normaderm serisi..
Çok yağlı ve sivilceye meğilli cildimi,temizleyicisiyle yıkayıp tonikle temizlediğim an resmen ferahladığımı hissediyorum.
Vichy peeling kremimle haftada 1 hatta bazen 2 kere yüzümdeki ölü hücreleri arındırıyorum.
Uygulama sonrası cidden taptaze ve parlak bir cilde kavuşuyorum,tavsiye ederim..




Ve gelelim yine yıllardır severek kullandığım kırışık önleyici nemlendiricime..
Lancome skin recharge kremimi genellikle gece yatmadan kullanıyorum ve sabah tazelenmiş bir ciltle uyanıyorum..
Malumunuz 30lu yaşlara az kalınca böyle göz kenarı kırışıklıklarını önlemek için krem kullanmak şart:(
Birkaç senedir her gün uygulamayı unutsam da sık kullanmaya çalıştığım bir üründür Lancome göz kremim..
Lancome nem maskesi..
Banyo sonrası temizleme işlemlerinden sonra haftada bir uyguladığım bu nem maskesinden cidden çok memnunum.
Her kullanımda sanki cildin en alt katmanlarına bile iniyormuş gibi bir his veriyor..

Yaz sonrası göz kenarımda ortaya çıkan kahverengi güneş lekesi için kullandığım ürün..
Günde iki kere kullanımı önerilen Clinique kremi ben unutup arada sırada kullansam da lekemin biraz silikleştiğini fark ettim.

Ve işte pek sevgili parfümüm..
Üzerine çok parfüm denedim ama hiç birinde bu kadar kalıcı ve övgü aldığım başka parfüm görmedim.
Deneyin mutlaka,tavsiye ederim..

Sarı saç delisi olduğumdan saç rengini biraz açan bu şampuanı kullanmayı çok seviyorum.
Gerçi şu an saçlarım kahve üzeri hafif açık gölgeli ama olsun belki biraz açılır diye hala kullanmaktayım;)
Türkiye'de var mı bilmiyorum ama saç onaran bu Björn Axen serumu banyo sonrası saçlarıma sürdüğümde daha parlak ve yumuşak olduklarını fark ediyorum.
Siz de benim gibi saç boyatan biriyseniz arada böyle vitaminli bir serum kullanabilirsiniz..

İşte benim bakım önerilerim böyle.Umarım size bakımlı ve hoş olabilmek adına biraz olsun ilham verebilmişimdir:)
Mucks..


9 yorum..:

Adsız dedi ki...

Lancome un nem maskesini almayı düşünüyordum ama karar verememiştim. artık verdim :) tesekkürler

Adsız dedi ki...

Dolce&gabbana bir paris seyehatinde deneyip vazgeçemediğim parfümüm bende çok övgü alırım .. Alev

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

vichy urunlerını bende demeyı dusunuyorum,sac rengını acan sampuan hmmm bunuda deneyebılırım :)

cerenim.com dedi ki...

cicikooo bayildim benim de oneriye ihiyacim vardi bakacagim hepsine tek tek mucuuuk

Nurjan'LA moda dedi ki...

Yaaa parfüm konusunda kararsızdım alayım artık:)Denemeye değer galiba:)teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

saç rengini açan şampuan gerçekten işe yarıyomu acaba :)

Gözde dedi ki...

Şu john frieda'nın şampuanını almayı son zamanlarda ciddi ciddi düşünüyorum. Bazı yerlerde saç döküyor falan diye okudum. Bazısı yok saçımı sert yaptı vs yazmış. Şampuanla ilgili biraz daha bilgi verebilir misin? teşekkür ederim

uyduruk prenses dedi ki...

Adsiz,daisy;benim saçlarım röfleli oldugundan cok fark edilmiyordu ama kardesimin dogal kahve saclarını cidden bir ton açtı,işe yariyo yani.
Dökülme gibi ya da sertleşme gibi bi sorun da bende hiç olmadı,belki kisiden kişiye değişiyordur bilemiyorum.

Gözde dedi ki...

Teşekkür ederim o zaman elimdeki şampuan biter bitmez deniyorum. Benim saçlarım zaten koyu sarı. Tam sarı olur belki :D