Uyduruk Prenses

"Mutlu eder"

Belki beğeneceği bir çanta,
Belki mis kokulu bir buket,
Belki zevkine uygun bir ayakkabı,
Belki hoş bir çift küpe,
Belki sevdiği restorantta bir yemek,
Belki yeni bir parfüm,
Belki spada geçireceği huzurlu bir gün,
Belki güzel bir yemek kitabı,
Belki de kocaman bir öpücük annenizi anneler gününde mutlu etmeye yetecektir..
Bu pazar annelerimizi unutmayalım..

3 yorum..:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Seçiyorum d hepsi :))
Ama bizim daha kutsal bir planımız var, kamyon yarışları varmış pazar günü onu izlemeye gideceğiz. Hem kocamı hem oğlumu o kamyonlara yem etme planlarım da yok değil :D

Unknown dedi ki...

anneciğimmmm uzaklarda gectiğimiz hafta gitmeseydim yanına giderek ona suprızımı ellerimler verecektim ama :(( olsun..anneler herseyın en guzelıne layık!
ben de hepsı secenegını kullanıyorum kuzucugum ıcın :)

cerenim.com dedi ki...

yimek kitabi ;)