Uyduruk Prenses

"Yeni saç bakımım"

Taa Avusturalya'larda üretilen Aussie markası saç bakımını çok önemseyen ve ülkelerinde yetişen değişik her türlü bitkiyi ürünlerinde kullanan,benim de yeni tanıştığım bir firma..
Ben henüz şampuanını denemedim ama saç kreminden o kadar memnun kaldım ki anlatamam:)
Uzun ve yıpranmış saçları 3 dakikada yenileyen saç kremi sonrası saçlarım sanki fönlü ve bakımlı gibi görünür oldu..
Bulursanız mutlaka deneyin,kulaklarımı çınlatın:)
 

4 yorum..:

Süm dedi ki...

Canım sen nerden aldın peki biliyomusun temin edebileceğimiz yerleri?

Sevgiler

uyduruk prenses dedi ki...

Süm.ben isvecten aldim,turkiyede var mi bilmiyorum ama yoksa da eminim gelir en kisa sürede,mutlaka dene;)

Adsız dedi ki...

Selam prenses,
mezuniyetim için bir şey soracaktım sana ve diğer arkadaşlara. Somon rengi tek omuzlu kısa bir elbiseye nasıl bir saç gider ve ayakkabı/çanta nasıl olmalı? yardımınıza ihtiyacım var :) Bununla ilgili bir post hazırlarsan çok ama çokkkk sevinirim :)

Gizem...

Adsız dedi ki...

Bu ürünün Avusturalya ile uzaktan yakından alakası yoktur. Procter and Gamble şirketinin fazlasıyla başarılı olan bir aldatmacasıdır sadece. Ayrıca en fazla kanserojen madde içeren şampfazla sayıda kanserojen madde içeren bir şampuandır.