Uyduruk Prenses

"Kırık fön"

Saçlarınız düzse ve bir düğüne katılıyorsanız topuz yaptırmak yerine kırık fön iyi bir tercih olabilir.
Bence böyle havalı ve doğal duranlar için kuaföre giderken yanınızda fotoğraf götürmek en iyisi.
Yoksa kalıp gibi maşayla yapılmış pek fena saçlarınız olabilir:)
 

6 yorum..:

Unknown dedi ki...

Bu kırık fönü kuaförler neden beceremiyor?

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

saçınızın kırık fön de bu kadar güzel durabilmesi için fönün veya maşanın yüzünüze doğru değilde tam tersine uygulanması gerekiyor ve fön veya maşa sonrası buklelerin el yardımı ile açılması gerekiyor. Mutlaka bu şekilde deneyin ve gelin başı modellerden kurtulun. Fotoğraflara dikkatle bakın söylediğim gibi olduğunu göreceksiniz, biliyorum da konuşuyorum:) Bu arada çok önemli bir konu paylaşım için teşekkürler, sevgiler:)

Mrs Marka dedi ki...

a aa buna kırık fön mü diyolarmış?ben maşa sanıyodum.ama bu tam da benim istediim saç modeli.e ben hemen denerim ki kırık fönü.çok teşekkür ettim :)))

Selin Ergeçer dedi ki...

Cok begeniyorum bu modeli ama her zaman basarili olmuyor...

pembelideniz dedi ki...

Gerçekten güzel ve doğal duruyor.

Fotoğraflarda dikkat ettim de hepsine güzel durmamış.

Sanırım deneyip kendimiz de nasıl durduğunu görmemiz lazım
:)

Süm dedi ki...

kırık fönü tarayınca çok daha doğal büyük ve şık dalgalar elde ediyorsunuz bayanlar aklınızda olsun:)