Uyduruk Prenses

"Dedikodu zamanı"

Yeni gösterime girecek olan 'Romantik Komedi 2' filminin başrol oyuncularının gala gecesi için tercih ettiği kıyafetler hakkında biraz dedikodu yapalım istedim..

Kendi adıma konuşmam gerekirse Sinem Kobal'ın elbisesini tarz ve renk olarak yaşına fazla ağır buldum.Belki başka bir kumaş ve renkte olsa çok daha iyi olurdu.

Sedef Avcı'nın yeşil elbisesini renk ve model olarak kibar buldum,dore kemerini çok beğendim ve narin fiziğine elbisesini yakıştırdım.

Özge Ulusoy'un sarı elbisesinin kesimini ve açık bıraktığı saçlarını beğendiğimi söyleyebilirim.Ayakkabı ve çanta da sanki başka bir renk kullansa daha mı iyi olurdu bilemedim.

Siyah elbiseli ismini bilmediğim bayan ise sıradan ve fazla klasik geldi gözüme,sanki senelerdir dolabında duran elbiseyi giyip gelmiş gibi hissettim..

Ve son olarak pembe,ilkokul çocuğu parti kıyafetiyle ve basit duran ayakkabılarıyla Burcu Kara'yı pek beğenmediğimi belirterek sizlerin yorumlarınızı merakla bekiliyorum:)

 

2 yorum..:

Lame ve Dore dedi ki...

Sinem Kobal'ın elbisesi arkadaşlarını geri plana atacak kadar iddialı..Bence bilerek yapmıştır o kız, ben pek beğenmedim...Sedef Avcı her zamanki gibi zarif, bende dore kemeri çok beğendim...Özge Ulusoy'un kıyafet rengi ve saçı güzel ama bel bölgesindeki absürt ayrıntı herşeyi bozmuş...Burcu Kara'da hem fikiriz, ayrılık psikolojisi olsa gerek! :)

Unknown dedi ki...

Burcu Kara'nın elbisesi kesinlikle yaşına gitmemiş. Liseli kızların balo kıyafeti gibi aynen.
Sinem Kobal hakkında ise senin dediğin gibi düşünüyorum.
O elbise koyu bordo renkte olsa hem daha iddalı olurdu, hem de daha asil dururdu.
Diğerlerinin kıyafetleri ise klasik kırmızı halı kıyafetleri..