Uyduruk Prenses

"Hollywood'un siyah aşkı"

Son günlerde yapılan davetlerde fark ettim ki ünlülerimizin birçoğu siyah renk tercih etmiş..
Deri detaylar,dantel işlemeler ve transparan ayrıntılar siyah renkle birlikte kullanılınca oldukça kaliteli,ağırbaşlı ve klasik bir görünüm ortaya çıkmış..
Ben herbirini ayrı ayrı çok hoş buldum özellikle de ilk ve son resimdeki Heidi Klum ve Maria Sharapova'ya bayıldım,peki ya sizler?

 

3 yorum..:

Melislicious dedi ki...

benim de tam tersi üzerimde hiç bir siyah detay bulundurmamak yaz bitmeden bol bol renkli giymek istiyorum:)))) ama siyah deri elbiselere hayranlığım ayrı tabi

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
1620. takipçiniz benim.
Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com

Gülden GÜL dedi ki...

Sonbaharın gelmesi ile birlikte, Ne giyeceğini şaşırıp siyaha sarılmışlar :))

Sevgi ve Selamlar.

http://guldengul.blogspot.com/